Kantine gesloten voor publiek, geen publiek bij wedstrijden en trainingen

18 november 2021 12:30

Het mag inmiddels als bekend worden verondersteld dat publiek voorlopig niet is toegestaan bij trainingen en wedstrijden. Met betrekking tot de kantine is er de afgelopen dagen een aantal vragen binnengekomen. In lijn met richtlijnen van de overheid is de kantine tijdens de sportwedstrijden gesloten voor publiek. Voor de begeleiders/rijders is het afhaalpunt geopend om een kop koffie te halen en de leiders, scheidsrechters en andere noodzakelijke vrijwilligers kunnen zich melden bij het wedstrijdsecretariaat in de bestuurskamer. Na afhalen wordt iedereen verzocht het gebouw weer te verlaten.

Voor het afhaalpunt geldt dat hierbij een mondkapje verplicht is.

Een en ander wordt door middel van briefjes op de deuren verder verduidelijkt.

Vragen? Neem contact op met [email protected]