De presentatiegids komt zondag 28 november a.s. uit

24 november 2021 16:45

Voor het negende achtereenvolgende jaar verschijnt de presentatiegids. En net als de voorgaande edities is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

In deze editie zijn er bijvoorbeeld sponsorreportages terug te vinden over Smeding, De Voedingsadviseur en Douwe’s Fruithal.

Het thema is dit jaar familie. Zo kan het dat Tom en Hilde Dijkstra, broer en zus, aan een interview onderworpen worden. Maar ook vader en zoon, Gerrit en Paulus Akkerman, komen uitgebreid aan het woord. Natuurlijk staan er nog veel meer vraaggesprekken in, maar wij willen natuurlijk niet teveel verklappen.

Wie ontvangen de gids?
Alle leden, donateurs (mits € 15,00 betaald) en sponsoren ontvangen de presentatiegids. Ieder jaar staat er een groot aantal bezorgers voor de club klaar om de presentatiegids bij de leden en donateurs te bezorgen. Daar zijn wij hen uiteraard zeer erkentelijk voor en bij deze alvast bedankt voor jullie inzet.

Berlikum e.o.: wordt helaas niet meer bezorgd
Door het wegvallen van een bezorger is het helaas niet mogelijk dat de presentatiegids bezorgd wordt aan de leden en donateurs in Berlikum en Súdhoekstermiddelweg. In kantine ‘De Waaie’ ligt er sowieso een exemplaar voor jullie klaar.

Uitreiking eerste exemplaar
Tot vorig seizoen werd het eerste exemplaar aangeboden in de kantine na een thuiswedstrijd van het eerste elftal. Maar ja, door corona is dat dit jaar wederom niet mogelijk. De sponsorcommissie heeft echter een alternatief bedacht, want het eerste exemplaar, toch een traditie, zal hoe dan ook uitgereikt worden. Dit jaar aan… Dat zeggen we lekker even nog niet.