Oliebollenactie 2021

20 december 2021 16:00

Doe jij ook mee met de oliebollenactie van vv St.-Anna? We kunnen je hulp goed gebruiken! En…., er zijn voor jou schitterende prijzen te winnen. We hebben de verbeterpunten, die uit de vorige actie kwamen, verwerkt. Het is nu namelijk mogelijk om een zak met de helft krentenbollen en de helft oliebollen te verkopen. Daarnaast hebben we een heuse proefsessie gehouden onder meerdere bakkers om de beste kwaliteit oliebol te kunnen leveren.

Wat moet je doen:

Ieder lid (junioren en senioren) probeert zoveel mogelijk zakken olie- en/of krentenbollen te verkopen. Je ontvangt via de groepsapp van je team een nadere toelichting en een bestelformulier (digitaal). Graag het ingevulde formulier uiterlijk maandag 27 december weer inleveren bij je team coördinator. Dit mag zowel digitaal als op papier.

Afhalen:

Op donderdag 30 december 2021 kan jouw volledige bestelling worden afgehaald op Sportcomplex De Waaie. Let op: in verband met COVID haal je zelf je volledige bestelling op en zorg je zelf voor de verspreiding hiervan. Tijdstip van ophalen volgt via de app van je voetbalteam.

Prijzen:

De club stelt leuke prijzen beschikbaar voor degenen die de meeste zakken oliebollen verkopen:

• 1e prijs: Nintendo Switch of JBL partybox On the Go t.w.v. 250,00 (keuze uit 1 van beide)
  • 2e prijs: Fifa 2022
  • 3e prijs: trainingspak
  • 4e prijs: sporttas
  • 5e prijs: rugzak
  • 6e prijs: cap
  • 7e prijs: schoenentas
  • Teamprijs: slagroomtaart

Laten we met elkaar de club steunen en zoveel mogelijk oliebollen verkopen! Heel veel succes met de verkoop.

Wil je de club ook steunen, maar is er niemand bij jou aan de deur geweest, dan kun je oliebollen bestellen via www.vvstanna.nl/oliebollen . Nadat je het formulier volledig hebt ingevuld wordt de betalingsomgeving IDEAL geopend en kun je het verschuldigde bedrag overmaken.

Bestellen kan tot maandag 27 december 2021. Woon je in St.-Annaparochie, dan komen wij de oliebollen op 30 december persoonlijk bij jou langs brengen! In de andere gevallen nemen we even contact met je op.

Poster_Oliebollenactie_2021.jpg