Opbrengst en prijswinnaars Grote Clubactie 2021

27 december 2021 18:30

Dit jaar heeft de opbrengst van de Grote Clubactie onze club maar liefst € 2.435,16 opgeleverd. Een fantastisch bedrag! Grote dank aan de kinderen en begeleiders die hier hun best voor hebben gedaan. Met deze opbrengst zullen er mooie trainingsmaterialen voor de jeugd worden aangeschaft.

De kinderen die de meeste loten verkochten konden mooie prijzen winnen. Traditiegetrouw worden deze prijzen tijdens het oudejaarstoernooi uitgereikt, maar door de bekende omstandigheden gaat dat dit jaar niet lukken. De prijswinnaars zullen hun prijs zo spoedig mogelijk ontvangen. Hieronder de winnaars:

Beste verkopers individueel
  • Lente Groeneveld - JO9-2 - 109 loten - Schoenenbon ter waarde van € 100,00 te besteden bij Muta Sport
  • Marlou Wadman - MO13-1 - 87 loten - Trainingspak vv St.-Anna
  • Robin Keizer - JO10-2 - 71 loten - Voetbaltas vv St.-Anna
  • Steffan van der Schaaf - JO10-1 - 54 loten - RVS lunchtrommel met logo vv St.-Anna

Beste verkopende team
Het best verkopende team is de JO9-2 geworden. Zij mogen met het gehele team naar een thuiswedstrijd van SC Cambuur.

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd! Je ontvangt je prijs zo spoedig mogelijk.