Introductie koffie- en theemuntjes

16 maart 2022 15:00

Om de doorlooptijd in de rust van met name de wedstrijden van vv St.-Anna 1 op zondag zo snel mogelijk doen verlopen, is besloten om naast het betalen per pin, met ingang van zondag 20 maart aanstaande met koffie- en theemuntjes te gaan werken.

De muntjes kunnen los of in aantallen per 5 stuks worden gekocht in de kantine of bij de entree van het sportcomplex bij de wedstrijden van vv St.-Anna 1. De muntjes zijn uitsluitend bedoeld voor koffie of thee.

1 muntje kost € 1,20, per 5 stuks zijn de kosten € 6,00.

Wij stellen het op prijs als een ieder, met name op de zondagen, de koffie en thee zoveel mogelijk met muntjes betaalt.