Trainers en leiders voor teams gezocht!

25 juli 2022 18:45

De VTC is de afgelopen maanden druk bezig geweest om voldoende trainers te vinden voor alle teams. Voor de meeste teams is dat inmiddels gelukt maar zijn we voor een aantal nog op zoek naar een trainer of leider. Dus: heb jij zin om een team te begeleiden als trainer of als leider? Laat het dan aub zo snel mogelijk weten. De teams waar we nog trainers of leiders zoeken zijn de volgende:

• JO17: trainer en leider gezocht.
  • MO15: trainer gezocht voor 1x in de week.
  • MO20: trainer gezocht voor 1x in de week en een mede-leider (dus om samen met iemand het team als leider te ondersteunen).
  • Dames 2: trainer gezocht voor 1 keer per 2 weken op donderdag.

Hopelijk zijn er nog vrijwilligers die zich voor de club in willen zetten om zodoende deze teams in het komende seizoen te kunnen laten voetballen.

Graag je interesse kenbaar maken via [email protected] of bij Jeroen van der Vaart 06-21137197