Informatiebijeenkomst zaterdagvoetbal op vrijdag 26 augustus 2022

20 augustus 2022 16:15

Op 6 augustus jl. heeft de club via de website kenbaar gemaakt per seizoen 2023-2024 de overstap te maken naar de zaterdag als wedstrijddag voor de prestatieteams bij de senioren. Als bestuur snappen we dat dit een grote verandering is die op verschillende gebieden consequenties zal hebben en die wellicht gevoelig ligt. Op vrijdag 26 augustus om 19:30 uur organiseert het bestuur daarom een informatiebijeenkomst aangaande dit besluit.

Tijdens deze avond zal het bestuur het proces schetsen wat ertoe heeft geleid tot het nemen van de beslissing om van speeldag te gaan wisselen. Daarnaast bestaat er natuurlijk de gelegenheid voor een ieder om vragen te stelen, zijn of haar mening te delen, etc.

Geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd op vrijdag 26 augustus, locatie De Waaie.

Bestuur vv St.-Anna