De presentatiegids komt op zondag 27 november a.s. uit

21 november 2022 10:00

Er is een jubileum te vieren! De presentatiegids zal voor het tiende achtereenvolgende jaar verschijnen. En voor de tiende keer is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

Het thema is daarom dit jaar tien… Nagenoeg iedereen die geïnterviewd is, heeft iets met het cijfer 10. In deze editie worden zoals gewoonlijk personen van de club aan een vraaggesprek onderworpen. Zowel jong als iets ouder.

Wie ontvangen de gids?
Alle leden, donateurs (mits € 15,00 betaald) en sponsoren ontvangen de presentatiegids. Ieder jaar staat er een groot aantal bezorgers voor de club klaar om de presentatiegids bij de leden en donateurs te bezorgen. Daar zijn wij hen uiteraard zeer erkentelijk voor en bij deze alvast bedankt voor jullie inzet.

Het eerste exemplaar wordt op zondagmiddag 27 november a.s. na de thuiswedstrijd van het eerste tegen LSC 1890 in de kantine aangeboden aan… Dat blijft tot aan het einde van de zondagmiddag geheim...