Scheidsrechters gezocht!

28 januari 2023 18:00

Om de vele wedstrijden die wekelijks gespeeld worden in goede banen te leiden, zijn scheidsrechters nodig. Vrijwel alle scheidsrechters op de amateurvelden zijn vrijwilligers, zo ook bij vv St.-Anna.
Voor de tweede seizoenshelft zijn we met enige urgentie op zoek naar clubscheidsrechters en spelleiders voor zowel de senioren als verschillende jeugdteams. Aangezien het elke week weer een hele puzzel is kunnen we extra hulp goed gebruiken.

Iedereen kan scheidsrechter worden: vaders en moeders maar ook jongens en meisjes vanaf 12 jaar. Vanzelfsprekend kun je je wensen aangeven wanneer, welke teams en hoe vaak je wilt scheidsrechteren. De keuze is volledig aan jou! Indien gewenst kunnen we vanuit de club een opleiding/cursus regelen.

Heb jij interesse in het fluiten van (jeugd)wedstrijden of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Petra Kelder via [email protected] of via 06 - 24 69 91 06. Wij kunnen je hulp goed gebruiken!