Pupil van de week 15 december: Sven Willem Stapensea

11 december 2013 10:30

Als het weer en het veld het toelaten, speelt St.-Anna 1 as. zondag de voorlaatste wedstrijd voor de winterstop tegen GAVC 1. Natuurlijk is er weer een pupil van de week!

Deze keer is het de beurt aan Sven Willem Stapensea. Hij speelt in de F1. Dit team wordt twee keer in de week getraind door Niels Faber. Zijn vader (Bennie Stapensea) is leider. In een grote competitie met 11 teams staan ze op een keurige vijfde plek. In 9 wedstrijden wisten ze maar liefst 41 keer te scoren! Dat lukte de tegenstanders tegen St.-Anna maar 13 keer. Sven Willem speelt zelf achterin.

Zijn favoriete voetbalclub is SC Heerenveen, en zijn favoriete speler is Chiel Kramer. Van St.-Anna Zondag 1 vindt hij Stefan Banning de beste.

Wie weet kan Sven Willem voor een goed begin van de wedstrijd zorgen door de keeper van GAVC te passeren en hopelijk is hij getuige van een mooie wedstrijd zondag!

Sven Willem, veel succes en plezier!