Afscheid aantal commissieleden

24 juni 2023 19:30

Naast een aantal leiders en trainers, waar afgelopen zaterdag bij de Afsluiter afscheid van is genomen, zijn er ook een aantal commissieleden die met ingang van het nieuwe seizoen stoppen.

Na 10 jaar stopt René de Swart met de kantinecommissie. Gelukkig blijft hij wel betrokken bij de organisatie van het kermisweekend. Margot Bosma (14 jaar) en Paul Feenstra (10 jaar) verlaten de activiteitencommissie. Ook Rein Hiemstra stopt hier mee. Dank voor de fantastische activiteiten die jullie door de jaren heen voor groot en klein hebben georganiseerd. Jan de Groot stopt met het schrijven van het programmaboekje en de sponsormail, de coördinatie van de teamfoto's en de column op de website van de club.

Namens het bestuur allemaal heel erg bedankt voor jullie inzet en enthousiasme de afgelopen jaren! We hebben dit zeer gewaardeerd. Gelukkig lijkt het er op dat een groot deel van deze vacatures weer zijn ingevuld. Lijkt het jou ook leuk om deel te nemen in één van deze of andere commissies, laat dit ons dan weten via [email protected]  Vrijwilligers zijn altijd welkom!