Gezocht: kaderlid/-leden Vrouwen 1

29 juni 2023 7:15

Voor Vrouwen 1 zijn we op zoek naar één of meerdere personen om het kader van Vrouwen 1 te versterken.

Vrouwen 1 komt volgend seizoen uit in de tweede klasse zaterdag. Uiteraard staat sportief succes hoog in het vaandel, maar daarnaast is het ook een heel gezellig team.

We zijn op zoek naar:
- een assistent-trainer (trainingen op maandag- en woensdagavond);
- een medeleider;
- een grensrechter.

Lijkt het je leuk om één van deze functies (of een combinatie) te vervullen, neem dan contact op met trainer Marten Dijkstra (06-13710837) of leider Femke Keizer (06-13809555). In overleg is er van alles mogelijk! Dus ook als je bijvoorbeeld zo nu en dan eens een wedstrijd zou willen vlaggen, horen we dat graag.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd 😊!