Zelf meegebrachte hapjes en drank zijn niet toegestaan

7 september 2023 14:00

Steeds vaker komt het voor dat seniorenteams van vv St.-Anna hun eigen hapjes meenemen voor bij de gezellige nazit na een training of wedstrijd. Vanaf dit seizoen (2023-2024) wil het bestuur deze ontwikkeling een halt toeroepen. Wij vinden dit geen wenselijke situatie; het is niet gebruikelijk in een "horecagelegenheid" eigen hapjes of consumpties te nuttigen. Daarnaast levert het voor de kantinevrijwilligers extra werk op in de zin van opruimen en schoonmaken zonder de geneugten van de opbrengsten. We hebben een redelijk aanbod in de keuken, maak daar gebruik van.

Op de donderdag- en vrijdagavond (bv. bij klaverjassen of voetbalwedstrijd) biedt de club één ronde koude hapjes aan. Extra snacks kunnen uit het aangeboden assortiment besteld worden en zijn voor eigen rekening.

Wij rekenen op jullie medewerking en begrip.