Steun jij vv St.-Anna via de Rabobank Clubsupport Campagne?

6 september 2023 19:00

Iedereen verdient een club. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. De Rabobank investeert een deel van haar winst in de maatschappij en organiseert daarom jaarlijks de Rabobank Clubsupport Campagne. vv St.-Anna neemt ook deel aan deze actie. Als Rabo-lid kun je stemmen op je favoriete clubs vanaf 4 t/m 26 september 2023.

Hoe kun je stemmen?
Alleen leden van de Rabobank kunnen deelnemen aan het stemmen. Je kunt je stem uitbrengen door in te loggen in de Rabo app of op de website van de Rabobank en ga vervolgens naar -Service- en -ClubSupport stemmen-. Daar kun je je stemmen uitbrengen op VV St-Anna (zoekcode).

Wacht niet te lang!
Wil jij vv St.-Anna steunen en je stem uitbrengen? Wacht dan niet te lang! De stemperiode duurt tot en met dinsdag 26 september 2023.