Eerste exemplaar presentatiegids voor Margot en Paul

27 november 2023 21:15

Het eerste exemplaar van de presentatiegids 2023/2024 is afgelopen zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd van het 1e elftal uitgereikt aan Margot Bosma en Paul Feenstra. Beide zijn een zeer lang tijd actief geweest voor de activiteitencommissie van de club, respectievelijk 14 en 10 jaar. Afgelopen zomer hebben ze beide afscheid van deze commissie genomen. Nogmaals dank voor jullie langdurige enthousiaste inzet!

De komende weken zal de presentatiegids bij alle leden, sponsoren en donateurs van vv St.-Anna worden bezorgd. Veel leesplezier gewenst.