VV Minnertsga vs Creators FC op 20 december aanstaande

11 december 2023 18:45

Op woensdagavond 20 december 2023 gaat VV Minnertsga 3 voetballen tegen Creators FC met daarin veel bekende youtubers en influencers. Op het hoofdveld van de voetbalvereniging Minnertsga trappen ze af om 19.30! Ben jij benieuwd welke strijders er tijdens deze unieke wedstrijd het veld gaan betreden? Koop dan snel je kaartje en kom beide teams aanmoedigen! Een ticket kost €7,50 (inclusief servicekosten).

Goede doel
De volledige opbrengst van deze wedstrijd gaat naar het Ronald McDonald Kinderfonds. Zieke kinderen voelen zich beter met hun ouders, broertjes en zusjes in de buurt. Ouders houden de zorg beter vol met een rustplek dicht bij hun zieke kind. Want als je hele wereld op de kop staat door ziekte of zorg, is als familie bij elkaar zijn het belangrijkst. Samen met betrokken vrijwilligers, donateurs en actievoerders brengt het Ronald McDonald Kinderfonds gezinnen met een ziek kind dicht bij elkaar in de Ronald McDonald Huizen.

⏰ Tijden
Om 19.30 uur wordt er afgetrapt. Vanaf 17.30 uur ben je welkom om een mooi plekje te vinden rondom het veld. Heb je trek en of niet gegeten? Warm eten en drinken vind je in de kantine binnen en buiten zijn verkooppunten met fris en snoep.

Komt dat zien en koop je tickets via https://www.creatorsfc.club/product/20-12-2023/