Mooie OPBRENGST GROTE CLUBACTIE 2023

30 december 2023 16:00

In 2023 heeft vv St.-Anna weer meegedaan met de Grote Clubactie. Een groot deel van de jeugd ging op pad om loten te verkopen en de opbrengst daarvan gaat voor 80% naar de club. Dit jaar heeft de actie maar liefst € 3.067,20 opgeleverd. Een schitterend resultaat! De club kan hiermee weer mooie activiteiten voor de jeugd organiseren of nieuwe materialen aanschaffen. Namens het bestuur willen we de kinderen en hun begeleiders dan ook erg bedanken voor hun inzet.

De kinderen die de meeste loten verkochten konden mooie prijzen winnen. De prijzen zijn uitgereikt tijdens het oudejaarstoernooi op vrijdag 29 december jl.

Top-verkopers individueel:
  • 1e prijs: 112 loten - Diemer Lont van de JO11-1 - Schoenenbon ter waarde van € 80,00 te besteden bij Luxen Intersport
  • 2e prijs: 91 loten - Jorn Siersema van de JO11-1 - Trainingspak van vv St.-Anna
  • 3e prijs: 49 loten - Nora Oenema van de MO13 - Rugzak vv St.-Anna
  • 4e prijs: 45 loten - Milan Boersma van de JO8-1 - Lunchtrommel met logo van vv St.-Anna

Beste verkopende team
Het best verkopende team is de JO11-1 geworden. Zij mogen met het gehele team naar de thuiswedstrijd van SC Cambuur tegen FC Dordrecht op vrijdag 26 april 2024.

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd en nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet!

Diemer_Lont_1e_prijs_-_bijgesneden.jpegJorn_Siersema_2e_prijs_-_bijgesneden.jpeg

Nora_Oenema_3e_prijs_-_bijgesneden.jpeg