FOP-ploeg ontvangt De Waaier van het jaar

7 januari 2024 14:15

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van 1 januari jl. wordt ook traditiegetrouw De Waaier van het jaar uitgereikt. Deze verkiezing wordt georganiseerd door de activiteitencommissie van de club.

Nadat de voorzitters het woord hadden gehad en iedereen een gelukkig nieuwjaar hadden gewenst was het tijd om De Waaier uit te reiken.

Er kwamen eerst 5 kabouters aan lopen. Ieder met een atribuut: een vlaggenstok, een schoffel, een ballennet,  een afval-knijper en een bezem.

DSC04011.JPG

Kabouters: ja, je zou denken dat we die op ons sportpark hebben! Want voordat onze kinderen zaterdags kunnen voetballen op ons prachtige complex, gebeurt er heel veel. Daar staat menigéén nooit bij stil. Het begint allemaal bij de verzorging en het onderhoud van ons park en nee, dit doen de kaboutertjes helaas niet.

Deze eer is aan de heren die iedere vrijdagochtend bij elkaar komen op ons sportpark, de zogenaamde FOP ploeg. Zij verzorgen op deze ochtend allerlei klus- en onderhoudwerkzaamheden. Hierbij kun je denken aan:

• sponsorborden, ramen, dugout schoon maken
  • velden klaarzetten
  • perken onderhouden
  • velden verzorgen
  • klaarzetten KBK, kerst sfeer maken, AH voetbaldagen
  • etc.
Kortom een ploeg vrijwilligers die er elke week voor zorgt dat ons complex er tip-top uitziet!

De activiteitencommissie was het er dit jaar dan ook unaniem over eens om De Waaier van 't jaar 2023 uit te reiken aan de heren van de FOP ploeg. Heren, bedankt en gefeliciteerd met De Waaier van 't jaar. Jullie hebben het meer dan verdiend!

DSC04020.JPG

De FOP ploeg bestaat uit de volgende heren:
Gerrit Akkerman
Piet de Haan
Jan Heida
Jelke de Jager
Jan Hazenberg
Jelle Posthumus
Bauke de Vries
Klaas Steen
Piet J Keizer
Reinder van der Meij
Rinze van Kooten
Sjouke Lep
Willem Hiemstra
Johannes van der Woude
Tjerk de Jager
Daan Groen
Piet de Vries

Optreden van 'de klaine Bildtse Kemedy'
Hierna volgde er een succesvol optreden van de cabaretgroep 'de klaine Bildtse Kemedy.' Er gebeurde van alles waaronder zeven filmpjes, de geluidsband en  de fotoronde. Er werd veel gelachen door de aanwezigen.

Groetjes van de activiteitencommissie