Vrouwen 1 vv St.-Anna prachtige 3e plaats op OFK in Franeker

14 januari 2024 10:30

Afgelopen zaterdag 13 januari vonden de finalerondes van het OFK in Franeker plaats. Zowel vv St.-Anna 1 als de Vrouwen 1 hadden zich voor de finaledag geplaatst.

De Vrouwen waren op deze finaledag ingedeeld in een poule met FC Oldemarkt, Drs. Vijfje en Libertas. De dames speelden een aantal prachtige wedstrijden en werden daarmee welverdiend poulewinnaar. En dat met twee eredivisionisten in de poule!

In de kwartfinales moesten de dames spelen tegen Avanti. Na een gelijkspel volgde een beslissende penalty shootout die door goed keeperswerk uiteindelijk door onze vrouwen werd gewonnen. In de halve finale troffen ze de dames van SC Stiens. Een zeer spannende wedstrijd waarbij de dames van SC Stiens uiteindelijk aan het langste eind trokken, 0-1.

Al met al een fantastische derde plaats voor onze Vrouwen. Van harte gefeliciteerd dames met dit prachtige resultaat.

Vrouwen_1_-_3e_plaats_OFK.jpg

vv St.-Anna 1 was ingedeeld bij Nicator, SC Emmeloord en Puinhoop United. Resultaat: 1 maal winst, 1 maal gelijk en 1 maal verloren. Helaas niet genoeg om door te gaan in het toernooi.