Inschrijving voor de AH St-Annaparochie voetbaldagen geopend!

13 maart 2024 18:00

Vanaf nu is het mogelijk om je in te schrijven voor de AH St.-Annaparochie voetbaldagen die plaatsvinden in de meivakantie op 29, 30 april en 1 mei! Drie fantastische dagen vol met voetbalspellen, wedstrijdjes, klasse trainingen en toernooitjes voor alle jeugd van heel St.-Anna en omstreken!

Iedereen, jongens en meisjes, in de leeftijd van 6 t/m12 jaar (tm JO13) mag deelnemen. Goed om te weten: je hoeft niet beslist lid te zijn van een voetbalvereniging. De groepen worden verdeeld op leeftijd en niveau. Zo zorgen wij ervoor dat elke speler op zijn/haar eigen niveau leert.

De trainingen worden aangeboden door ervaren trainers. Daarnaast hebben onze trainers een passie voor voetbal, dit brengen ze met veel enthousiasme over op de spelers.

Het deelnametarief is € 65,00 per deelnemer. Het tarief is all-in. Dus inclusief kledingpakket (shirt, broekje en kousen), bal en lunch.

Inschrijven kan via de website van de AH St.-Annaparochie voetbaldagen:

Op deze website vind je ook meer informatie over het programma.

Wees er snel bij want de ervaring van voorgaade jaren leert dat het maximale aantal deelnemers snel wordt bereikt. Vol = vol.

Poster_2024.jpg