Kom jij het bestuur van vv St.-Anna versterken?

6 maart 2024 9:00

vv St-Annaparochie is een gastvrije vereniging waar plezier, sportiviteit, ontwikkeling en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Dit bereiken we door te zorgen voor een mooie accommodatie, goede trainers, veel activiteiten en het koesteren van onze vrijwilligers. De club heeft door zijn multifunctionele complex een centrumfunctie in het dorp.

Wij zijn op zoek naar versterking van ons bestuur op meerdere vlakken; personen die samen met de overige bestuursleden, vrijwilligers en actieve leden vorm willen geven aan de continuïteit en de optimalisering van onze voetbalvereniging.

Waarom je zeker moet overwegen om bestuurslid te worden
  • vv St.-Anna is een ambitieuze en gezellige voetbalclub. De leden en vrijwilligers van onze mooie club zullen je ontzettend dankbaar zijn
  • Als bestuurslid sta je mede aan het stuur van de ontwikkeling van vv St.-Anna
  • Bij ons kun je je talent als bestuurder verder ontwikkelen
  • Een unieke kans om inzicht te krijgen in het reilen en zeilen van een voetbalvereniging
  • Je werkt nauw samen met een enthousiaste en betrokken groep vrijwilligers

Wat zoeken we?

Spreekt bovenstaande jou aan dan gaan we graag met je in gesprek om te horen waar jou interesses en wensen liggen. Er zijn verschillende onderwerpen waarin jij je kan gaan vastbijten en waarmee jij daadwerkelijk een waardevolle bijdrage kan gaan leveren binnen onze mooie vereniging. Denk bijvoorbeeld aan het coördineren van het materiaal en de kleding. Maar ook bijvoorbeeld op het gebied van vrijwilligers, voetbal technische zaken of secretarieel is genoeg te doen. Het is een pre als je enige kennis op het gebied van voetbal hebt.

Interesse?
Is je interesse gewekt en wil je graag meer weten? Neem dan vrijblijvend contact op met onze voorzitter Sydo de Jong via [email protected] of 06 – 37 16 87 36. Natuurlijk mag je ook één van de andere bestuursleden benaderen.

Wij horen graag van je. Er is veel mogelijk en je bent zeer welkom!