St.-Anna haalt de laatste zestien

11 januari 2014 21:30

De finaledag van het Open Fries Kampioenschap zaalvoetbal was op zaterdag 11 januari jl. St.-Anna eindigde als tweede in de poule en bereikte daarmee de laatste zestien.

In de daaropvolgende knock-outronde troffen de Bildtkers de winnaar van vorig jaar: Wykels Hallum. Deze club won verdiend met 2-0 van St.-Anna waardoor het toernooi er op zat voor het team van Arnold Haanstra.

Jelte de Vries liep in de eerste wedstrijd een vervelende enkelblessure op en is voorlopig uitgeschakeld. Beterschap, Jelte!