Zeer geslaagde 1 aprilgrap over spelershome

20 maart 2014 10:30

De 1 aprilgrap is kort, maar hevig geweest. De bedoeling was om deze grap nog een tijd vol te houden, maar gelet op de sommige (heftige) reacties van personen die in deze grap zijn gelopen, is het verstandig om toch maar vroegtijdig het doek van de grap af te trekken. Bovendien moet dit ook geen eigen leven gaan leiden.

Want natuurlijk komt er geen spelershome voor de eerste selectie. Daartoe zal het bestuur ook echt nooit besluiten. Toch kreeg het bestuur er door een enkeling van langs op Twitter en Facebook. Er werd zelfs een oproep gedaan aan iedereen om maar een andere voetbalclub te gaan zoeken.

Nadat de grap op woensdagavond op de site werd geplaatst, werd dit bericht binnen een uur door zeer veel bezoekers gelezen. Een record. Ook het totaal aantal lezers van dit bericht was een record.

Tegenover de vele personen die in de grap tuinden was er, eerlijk is eerlijk, meteen ook al een aantal die meteen de grap doorzag. Dus niet iedereen tuinde er in. Deze personen speelden echter prachtig mee op Facebook wat voor enkele mooie reacties zorgde.

Er kan dus gesproken worden van een zeer geslaagde 1 aprilgrap. Twee jaar geleden had de webredactie ook een 1 aprilgrap op de site gezet. Toen werd er verkondigd dat de zaterdagafdeling van onze club zou gaan fuseren met CVO.