Steun onze club met jouw stem!

28 maart 2014 14:15

De Rabobank Clubcampagne duurt nog tot dinsdagvanavond 8 april a.s. om 23.59 uur! Ieder lid van de Rabobank kan zijn persoonlijke stem uitbrengen en zo onze club sponsoren!

Ga met je stem naar deze site van de Rabobank en stem op vv Sint Anna. Iedere stem is geld waard!

Wat is het?

Ieder lid van de Rabobank ontvangt thuis een persoonlijke stemkaart met een code. Via de website op de kaart vermelde, kun je jouw stem uitbrengen op je favoriete club. Voor de hele actie is een budget gereserveerd, dat wordt verdeeld onder alle stemmers. Jouw stem kan onze club zomaar een flink bedrag opleveren!

Wanneer is de Rabobank Club Actie?
Maandag 31 maart barst het stemmen los op vv St Anna via de Rabobank Clubkas Campagne.
Deze week ontvangen 11.345 leden een stemkaart met persoonlijke stemcode.
. Ieder lid mag vijf stemmen uitbrengen. De stemperiode is van maandag 31 maart tot woensdag 9 april. Alleen leden die voor 1 februari van dit kalenderjaar lid zijn van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland kunnen stemmen.

Kom in actie om onze club te helpen
Tijdens de stemperiode kunnen we alle hulp gebruiken, want meer stemmen betekent meer geld! Hieronder een aantal tips:
• Vraag rond in je omgeving - familie, vrienden of kennissen - of zij lid zijn van Rabobank Leeuwarden-Noordwest Friesland en zo ja, of ze op vv Sint Anna willen stemmen. Elke stem telt!;
• Laat je teamgenoten weten van de clubactie. Misschien hebben ze de actie gemist en zijn ze wel lid

Nog geen lid?
Meld je dan gratis aan als lid van de Rabobank. Zo kun je volgend jaar op onze club stemmen en het budget weer flink omhoog helpen!

Meer info of geen stemkaart ontvangen?
Check deze link naar de rabobank clubactie pagina of neem contact op met jouw Rabobank.