Zaterdag 1 heeft nog punt nodig voor kampioenschap

22 mei 2014 10:30

Door op woensdag 21 mei jl. met 3-4 van Birdaard 2 te winnen is het kampioenschap voor Zaterdag 1 dichterbij gekomen. Met nog één wedstrijd te gaan volstaat een punt.

Het gehele seizoen heeft Zaterdag 1 bovenin meegedraaid in de reserve vierde klasse. Nu zijn er nog twee titelkandidaten over: St.-Anna dus en Leeuwarder Zwaluwen 6.

En genoemde twee teams treffen elkaar in de laatste competitiewedstrijd! Zoals reeds genoemd heeft St.-Anna aan een punt genoeg. Bovendien heeft het team van trainer Peter Boersma het thuisvoordeel.

De kampioenswedstrijd op sportcomplex ‘De Waaie’ begint zaterdag 24 mei a.s. om 14.30 uur. Uiteraard zijn supporters van harte welkom.