TRAIN DE TRAINER

28 augustus 2014 10:30

De voetbalvereniging wil vooruit en is daarom blij met alle trainers die zich hebben aangemeld om een team te trainen. De vereniging wil dat de trainers goed voorbereid op het veld staan en organiseert daarom vrijdag 5 september van 18.00 tot 20.00 uur een trainerscursus waar de trainers worden getraind.

Deze avond is voor alle trainers van de jeugdteams. De training kent een theorie- en praktijkgedeelte. Een training om te leren met plezier training te geven. Voor sommigen is het wat veel in 1 week. Zelf trainen, training geven en een training volgen. Je zult er veel baat bij hebben als je komt. De VTC gaat ervan uit dat iedereen aanwezig is tenzij je je afmeldt. Kledingadvies: trainingskleren! Tot vrijdag 5 september.