“Pupil van de week”: Jorn van Kooten

5 september 2014 20:15

Bij de eerste thuiswedstrijd van het eerste elftal is natuurlijk ook weer een “Pupil van de week”. En niet zomaar één! Het is namelijk Jorn van Kooten, afkomstig van de voetbalfamilie Van Kooten.

Over welke familie Van Kooten hebben we het dan? Over Rinze, Coos en Bert van Kooten. En Jorn is de zoon van Bert van Kooten. Bijna twintig jaar heeft Bert in het eerste elftal gespeeld. Of Jorn later ook zo’n lange tijd in het eerste zal spelen, is nu natuurlijk nog onbekend, maar zeker is wel dat hij op een veel jongere leeftijd dan zijn vader Bert zijn debuut in het eerste maakt, want aanstaande zondag verricht Jorn de aftrap van de competitiewedstrijd St.-Anna 1 tegen Emmeloord 1.

Jorn speelt in de F4 en is een middenvelder. Peter Kampen is de trainer, terwijl Willem Lautenbach en Bert van Kooten de leiders zijn.

Lasse Schöne is zijn favoriete voetballer en die speelt bij Ajax en deze club is ook zijn favoriete club. Oei, dat zal even slikken zijn geweest voor Bert, want die is PSV-er. Maar Jorn maakt het weer helemaal goed, want op de vraag wie zijn favoriete speler is van de vv St.-Anna dan antwoordt hij dat zijn vader dat is…

Jorn, veel succes en plezier op zondag 7 september a.s.