Historische presentatieavond nieuwe kleding en logo

1 oktober 2014 22:45

In het jubileumboek ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van onze vereniging in 2031 zal de volgende mijlpaal vast niet ontbreken: het nieuwe tenue en logo van de vv St.-Annaparochie.

Presentatieavond op 18 oktober 2014
En jullie kunnen getuige zijn van deze historische mijlpaal, want uiteraard wordt er niet geruisloos voorbij gegaan aan de presentatie van de nieuwe kledinglijn en logo. Hiervoor wordt een presentatieavond georganiseerd en deze avond zal op zaterdag 18 oktober a.s. plaatsvinden. Aanvang: 20.00 uur.

Het nieuwe logo

Hierbij zijn jullie van harte uitgenodigd om op deze avond aanwezig te zijn. Wat gaat er zoal op deze avond te gebeuren? Eerst zal het nieuwe logo onthuld worden door… Jaha, door wie eigenlijk… Daar kom je op die avond wel achter.

Nieuwe kledinglijn

Verder zal natuurlijk de nieuwe kledinglijn van onze club gepresenteerd worden. En niet alleen het voetbalshirt, broekje en sokken, maar ook alle kleding daaromheen. Op welke manier dit gebeurt is uniek en tegelijkertijd ludiek.

Presentatiegids komt uit

En of dat nog niet genoeg is: op deze avond zal ook het eerste exemplaar van de presentatiegids van dit seizoen uitgereikt worden.

Na afloop is er gelegenheid voor een hapje en een drankje.

Kortom: het belooft een enerverende en gezellige avond te worden.

Wat betreft ons tot ziens op zaterdag 18 oktober 2014!

Met vriendelijke groet,

Bestuur vv St.-Annaparochie