Jeugdzaalvoetbalcompetitie

8 december 2014 19:45

Voor de meeste teams is de winterstop inmiddels ingetreden. Vanaf zaterdag 20 december as. wordt er door alle teams weer gestreden in de jeugdzaalvoetbalcompetitie.

Op de website www.jeugdfutsalnoordwestfriesland.nl is alle informatie van het komende zaalvoetbalseizoen te vinden. Onder de kopjes ‘Teams’, ‘Poules’ en ‘Wedstrijden’ kan op verschillende manieren (een deel van) het wedstrijdprogramma opgezocht en uitgeprint worden. Ook de spelregels en het reglement zijn op de site terug te vinden onder het kopje ‘Organisatie’. Voor de meesten wellicht niet meer dan logisch, maar verzoek aan de leiders is om het speelschema op wedstrijddagen bij zich te hebben.

Alvast veel succes!