Gerald van den Belt boeit de aanwezigen op sponsoravond

23 januari 2015 20:00

Een sponsoravond van onze club levert altijd interessante sprekers op. De sponsoravond van woensdag 21 januari jl. vormde daarop geen uitzondering. Spreker op deze avond was de per 1 februari a.s. naar FC Twente vertrekkende algemeen directeur van SC Cambuur: Gerald van den Belt.

In kantine ‘De Waaie’ was het gezellig druk met vooral sponsoren, maar ook vrijwilligers van de club waren nieuwsgierig naar wat Gerald te vertellen had. En hij had veel te vertellen. Boeiend verhaalde hij over zijn komst bij Cambuur en wat hij daar aantrof.

Tijdens zijn verhaal nam hij de aanwezigen mee in de lijn omhoog. Met andere woorden: hoe de club Cambuur financieel steeds gezonder werd. En sinds kort is de Leeuwarder profclub ingedeeld in categorie 3 waartoe de meest gezonde clubs behoren, zodat de algemeen directeur met een gerust hart kan overstappen naar Twente.

De bezoekers van deze sponsoravond hebben zich opperbest vermaakt.