Moedig de meisjespupillen aan in de bekerwedstrijd!

5 april 2015 15:15

Onze club heeft nog twee teams in de beker: MD1 en ME1. Op 11 april a.s. spelen de Meisjes D-pupillen om 11.15 uur de uitwedstrijd tegen Oerterp, terwijl Meisjes E-pupillen om 10.30 uur thuis tegen Rouveen aantreden.

Voor beide wedstrijden geldt dat de Bildtse meisjes nog nooit van deze tegenstanders hebben verloren. Een flauwe opmerking eigenlijk, want tegen zowel Rouveen als Oerterp is namelijk nog nooit gespeeld.

De winnaar van twee bekerwedstrijden komt in de finaleronde terecht! St.-Anna ME 1 speelt dus thuis en de meiden zouden het geweldig vinden als er, naast de ouders, veel supporters langs de lijn staan tijdens de bekerwedstrijd. Komt dus allen!

Beide teams veel succes toegewenst!