We krijgen kunstgras!

16 april 2015 7:00

Het is zover: het heeft een behoorlijke tijd geduurd alvorens het definitief een feit werd, maar onze club krijgt een kunstgrasveld. De gemeente investeert drie ton voor het veld.

Hoewel het nog tijdens de gemeenteraad bekrachtigd dient te worden, is het al wel zeker dat het kunstgrasveld er gaat komen. Vooral de hiervoor speciaal in het leven geroepen kunstgrascommissie is de laatste maanden zeer intensief bezig geweest om deze wens van de club gerealiseerd te krijgen. Hieruit kwam het ‘Masterplan De Waaie’ voort dat bij de gemeente werd ingediend.

Een kunstgrasveld geeft onze club meer lucht, of ruimte, hoe je het ook wilt noemen, om alle teams op het sportcomplex te herbergen wat betreft het spelen van wedstrijden en het geven van trainingen. Bovendien worden in de toekomst de wedstrijden van bijvoorbeeld het eerste elftal minder snel afgelast waardoor het team niet ieder seizoen achter de feiten aanloopt.

Uiteraard houden wij iedereen door middel van de website op de hoogte over de ontwikkelingen op het sportcomplex.