Gemeenteraad geeft groen licht voor kunstgras

29 mei 2015 19:00

De figuurlijke kunstgraspol is door de raadszaal! Met andere woorden: de gemeenteraad is op donderdagavond 28 mei jl. akkoord gegaan met het verstrekken van € 300.000 voor het realiseren van een kunstgrasveld op sportcomplex ‘De Waaie’.

Natuurlijk zijn de voorbereidingen daarvoor al begonnen, want je moet immers altijd anticiperen. De kunstgrascommissie gaat zorgvuldig te werk en komt uiteindelijk met een voorstel welk veld het meest geschikt is voor onze club.

Vanaf het moment dat de eerste schep in de grond komt tot het moment dat de eerste bal op kunstgras rolt, houden wij iedereen op de hoogte. De webredactie staat garant voor het verslag en fotograaf Jelke de Jager zal het proces met de fotocamera nauwgezet volgen.