Clubscheidsrechters gevraagd!

2 september 2015 13:00

Drie seizoenen geleden is binnen onze vereniging het fenomeen ‘teamadoptie’ al ingevoerd waarbij ieder seniorenteam en A1, B1 en B2 één of meerdere teams ‘adopteert’ en daarvoor elke thuiswedstrijd een scheidsrechter levert.

Dit geldt echter alleen voor alle pupillenteams. De overige teams zijn afhankelijk van onze vaste verenigingsscheidsrechters. Had onze club tot een jaar of vier geleden nog een pool van ongeveer twintig enthousiastelingen, nu is dat aantal teruggelopen tot negen.

Om te voorkomen dat we op deze kleine groep gemotiveerde scheidsrechters ‘roofbouw’ plegen, vragen we langs deze weg een ieder die wel eens een wedstrijd zou willen fluiten, zich op te geven bij de scheidsrechtercoördinatoren ([email protected]). Eventueel onder opgave van hoe vaak of op welke dagen wel/niet etc.

Bij voldoende opgave zal worden bekeken of we een cursus verenigingsscheidsrechter (via of door de KNVB) kunnen (laten) organiseren, uiteraard op kosten van de club!

Laten we er met elkaar voor zorgen dat alle teams die we voor de competitie inschrijven ook daadwerkelijk aan voetballen toekomen!

Namens het bestuur, de scheidsrechter coördinatoren en het wedstrijdsecretariaat,

Ronald Riemersma
Voorzitter vv St.-Annaparochie