Sterker Vrouwen 2 speelt 2-2 tegen WWS

6 september 2015 10:15

Vrouwen 2 begon de competitie tegen een nieuw team uit Wirdum/Wijtgaard/Swichum (WWS) en deed zichzelf tekort met een 2-2 gelijkspel. Onze vrouwen waren de hele wedstrijd veel sterker, kregen veel opgelegde kansen, maar de bal wilde er maar niet in.

Met een harde straffe wind dwars over het veld begonnen we om 15.30 uur aan de wedsrijd egen WWS. Onze vrouwen hadden vanaf het begin een veldoverwicht en kregen veel kansen om de score te openen. Jolanda, Jade en Rosa hadden het vizier echer niet op scherp. Ook met schoten uit de tweede lijn van Tea en Miriam lukte het niet en dat betekende een 0-0 ruststand.

In de tweede helft hetzelfde beeld maar nu was het Rosa die met een prima schot in 52e minuut de score opende. De ban leek gebroken, maar toen uit een spaarzame aanval van WWS over rechts de 1-1 viel konden we opnieuw. Het was Jolanda die met een prachtig schot in de 65e minuut de 2-1 maakte en ook kans had op de 3-1, maar dat lukte niet. Het was opnieuw WWS die uit een corner de 2-2 maakte. In de 75e minuut botste Anne met het hoofd tegen een speelster van WWS en met een hoofdwond, die na de wedstrijd nog gehecht moest worden moest ze het veld verlaten. St.-Anna probeerde nog van alles maar de 2-2 bleef op het scorebord.

Lieke, Mayke en Manouk bedankt dat jullie met ons mee wilden voetballen en Joyce bedankt voor het "vlaggen".