Vrouwen 2 speelt prima wedstrijd en wint met 2-1

8 september 2015 16:45

Na een verliespartij en een gelijkspel was er maandag winst tegen Mildam. In een mooie en spannende wedstrijd met goed voetbal van beide kanten was het uiteindelijk St.-Anna dat het aan het langste eind trok en dat was wel even een lekker gevoel.

Coach Jan de Groot had gehamerd om alles met 100% aandacht te doen. De passing, overzicht houden, omschakelen, buitenspel ontwijken.

Onze dames begonnen super goed aan de wedstrijd, het positiespel liep voortreffelijk en het hele team was beweeglijk. Dit resulteerde in een veldoverwicht en het was Loes die prachtig raak schoot vanaf links in de 10e minuut. St.-Anna bleef sterker, maar Mildam herpakte zich en liet zien dat ze ook een voetballende ploeg zijn. Daisy moest een paar keer in actie komen en deed dat prima. Na 25 minuten spelen werd Mildam nog iets sterker en scoorden ze ook de 1-1 en dat was ook de ruststand.

In de tweede helft waren beide ploegen in evenwicht en ontstond een mooi gevecht. St.-Anna had een prima supportersgroep en die lieten zich ook goed horen. Aan beide kanten ontstonden kansen, maar doelpunten bleven eerst uit. In de 88e minuut was het Berber, die een goede partij speelde die toch nog de 2-1 binnen schoot en daar waren we natuurlijk heel erg blij mee.