Het kunstgrasveld is goedgekeurd (update: 12-09: foto's)

11 september 2015 17:15

De afgelopen tijd is er hard gewerkt om het kunstgrasveld klaar te krijgen voor het eerste volledige voetbalprogramma van de competitie. En dat is gelukt.

Voor een uitgebreider verslag over het leggen van het kunstgrasveld, verwijzen wij iedereen naar de column ‘Klien Sjiet’ van aanstaande maandag. We beperken ons hier tot het belangrijkste nieuws.

En dat belangrijke nieuws is dat het hoofdveld op vrijdagmiddag 11 september 2015  is goedgekeurd door de KNVB.

Dit betekent dat er officiële wedstrijden op het veld mogen worden gespeeld. Dat gebeurt dit weekend al. Zo speelt het eerste elftal aanstaande zondag de eerste thuiswedstrijd (tegen Zwaagwesteinde) van het seizoen op het kunstgrasveld. Vanavond traint het eerste er zelfs al op.

Het is een prachtig veld geworden. Neem dit weekend maar eens een kijkje op sportcomplex ‘De Waaie’.

De nieuwste foto’s staan nu op de site.