De presentatiegids is uit

24 oktober 2015 12:30

Voor de derde achtereenvolgende keer brengt onze vereniging een presentatiegids uit. Net als de voorgaande edities is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

De meeste interviews en achtergrondverhalen zijn van de hand van Jan K. de Groot, maar ook Harm Jensma en Bennie Stapensea hebben een redactionele bijdrage geleverd. Mark Terpstra is er weer bereid gevonden om fraaie foto’s te maken. Zo heeft hij een aantal prachtige foto’s gemaakt van het nieuwe kunstgrasveld. Eén foto is meteen gepromoveerd tot cover, terwijl de andere foto de gehele middenpagina beslaat. Ook Jelke de Jager heeft enkele mooie foto’s afgeleverd.

In de gids deze keer vraaggesprekken met Gerrit Klok (trainer), Natasja Braaksma (Vrouwen 1) en Waling Westra (Zondag 1), maar ook is er een bezoek gebracht aan de sponsoren firma Plat en Eethuis ‘De Kaai’.

Maar er is nog veel meer. Want natuurlijk mag een artikel over het nieuwe kunstgrasveld niet ontbreken. Verder een stuk over meisjesvoetbal en daarnaast nog enkele bijdragen die onderhand ieder seizoen terugkomen: de eeuwige topscorerslijst, voorwoord van de voorzitter, adressen en de eregalerij.

Degenen die voorheen maandelijks het clubblad ontvingen, krijgen de presentatiegids thuis bezorgd. De bezorgers van weleer zorgen daar voor. Alvast hartelijk dank hiervoor.

Het eerste exemplaar is op zondag 25 oktober jl. na de bekerwedstrijd van St.-Anna tegen Read Swart aangeboden aan Gerrit Klok die al bijna twintig seizoenen lang jeugdtrainer is bij onze club.

Alvast veel leesplezier toegewenst!