Optreden van ‘de klaine Bildtse Kemedy’ groot succes

3 januari 2016 11:15

De vele aanwezigen op de Nieuwjaarsreceptie op 1 januari jl. waren zeer lovend over het optreden van de cabaretgroep ‘de klaine Bildtse Kemedy’ met het programma ‘de klaine Bildtse Kemedy set de sokken d’r in’.

De reacties waren dus zeer positief. In drie kwartier nam de kBK het jaar 2015 door en veel personen van voornamelijk de voetbalclub, maar ook van de kaatsvereniging werden op de hak genomen naar aanleiding wat ze het voorbije jaar hadden uitgespookt.

Wat kwam er zoal voorbij? Onder andere Jordy Miedema als lopend buffet, Jelle Posthumus in de loopgraaf, de vingerplant van Rudy Fopma, de chinees Garmt Elings, de nieuwe jas van Schelte Lep, de teek van Lars Dekker, de videotoespraak van Teun de Jong, de angst voor bleekwater, het fluiten van Jelke de Jager, de nieuwe melkmachine van Berry Kolkman, het schoonmaken van Henny Wildeboer Schut, de kinderbijslag van Atte Keizer en nog veel meer.