In bruikleen gestelde clubkleding alleen aan op wedstrijddagen

11 februari 2016 8:15

Het is al een aantal malen aangegeven, maar dit bericht geeft aan dat de regels helaas nog steeds niet worden nageleefd wat betreft de clubkleding die leden van de club in bruikleen hebben.

Het blijkt namelijk dat er nog leden zijn die de kleding van de club ook dragen als ze niet met activiteiten bezig zijn voor de club.

De door de club in bruikleen gegeven kleding mag echter alleen gedragen worden op de wedstrijddag zelf en mag zeker niet als vrijetijdskleding gebruikt worden.

Alvast hartelijk dank voor de medewerking.

Kleding kopen
Wil je toch in kleding van de club rondlopen, dan is er de mogelijkheid om zelf kleding aan te schaffen via de webshop. Deze webshop is op onze site te vinden. De zelf gekochte kleding mag je dan natuurlijk altijd dragen. En dat is ook prima kleding! Neem maar eens een kijkje op de webshop.