Gevraagd: collectanten voor ‘Oranje Fonds Collecte’

12 april 2016 16:00

Van 17 mei tot en met 21 mei 2016 collecteert Stichting ‘De Waaie’, samen met vv ‘St.-Anna’, kf St.-Anne/Drie Spul Is Ut en VoVeSa, voor het ‘Oranje Fonds’ in St.-Annaparochie en Nij Altoenae. Hiervoor zoeken de clubs collectanten.

Van het opgehaalde bedrag krijgt Stichting ‘De Waaie’ de helft. Hiermee wil men haar verdere plannen realiseren op portpark ‘De Waaie’ zoals een investering in de beveiliging, verlichting en inrichting van het park, zodat iedereen in een veilige omgeving, onder ideale omstandigheden, kan blijven sporten.

De andere helft van de opbrengst besteedt het fonds aan sociale initiatieven in de provincie Friesland. Alles wordt zo besteed en alles blijft dichtbij.

De clubs zijn op zoek naar 20 mensen die mee willen collecteren. Opgeven kan via [email protected].

Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen met Christien van der Boon: 0518-400928 en/of Anneke Visser: 0518-402112.

Voor meer informatie over het ‘Oranje Fonds’: www.oranjefonds.nl.