UPDATE Leiders gezocht! JO17-2 (B2) en JO15-3 (C3)

18 augustus 2016 18:15

VOOR DE JO17-1 HEBBEN ZICH INMIDDELS 2 LEIDERS AANGEMELD! Zo vlak voor de start van het voetbalseizoen 2016-2017 willen wij graag uw aandacht vragen voor een aantal vacatures. Het vinden van begeleiding bij de junioren lijkt ieder jaar wel moelijker te worden. Nadat we op het laatste moment met Gerlof Sloterdijk gelukkig alle trainersposities ingevuld hebben zijn we nog steeds op zoek naar een begeleiding voor de teams, JO17-2 (B2) en JO15-3 (C3).

De taken voor een leider omvatten in vogelvlucht;
* Maken van een wedstrijd / rijschema
* Zorgen voor voldoende spelers (en spelerspassen) op een wedstrijddag / uitstellen van een wedstrijd.  * Verzorgt in overleg met de trainer voor een opstelling en wissels
* Invullen van het wedstrijdformulier (dit gebeurd inmiddels een aantal seizoenen digitaal)

Wij bevelen per team 2 leiders aan;
 1. voor het administratieve deel (hoeft niet mee op zaterdag maar is wel wenselijk,
 2. voor het voetbaltechnische deel in overleg met de trainer(s). (in het ideale geval is dit de trainer.

Voor bovengenoemde teams hebben wij echter nog niemand beschikbaar! Vandaar dan ook deze nood oproep. Ben jij, of ken jij iemand die leider zou willen worden van bovengenoemende team dan kan hij/zij geheel vrijblijvend contact opnemen met de Voetbal Technische Commissie middels;