Meisjes en vrouwenvoetbal (3): "Vele handen maken licht werk"

18 september 2016 13:45

Er zijn veel vrijwilligers nodig om de 4 meisjes- en 3 vrouwenteams draaiende te houden. Hierbij onze visie en een oproep om je ook in te zetten.

Om de meisjes en vrouwenafdeling nog verder te ontwikkelen zijn trainers nodig, coaches, maar ook mensen die een stukje kunnen schrijven, die een team-uitje kunnen organiseren of in de kantine staan.

Het geeft heel veel energie als je merkt dat iedereen mee helpt en zijn steentje bijdraagt en....vele handen maken licht werk.

Het is mijn overtuiging dat iedereen kwaliteiten heeft en tijd kan vrij maken om zich in te zetten voor de vereniging.

Meisjes van MO15, MO17, vrouwen en ouders kunnen:
- trainer of coach zijn
- helpen bij de trainingen van de jongste meisjes
- helpen bij viendinnendagen
- grensrechter zijn
- scheidsrechter zijn
- vervoerschema's maken
- sponsors zoeken voor het team
- kantinedienst draaien
- een leuk team-uitje organiseren
- foto's maken
- stukje schrijven

Je geeft iets, maar je leert er ook van en krijgt er ook ontzettend veel voor terug is mijn ervaring.

Het 2e speerpunt van ons beleidsplan is dan ook om de komende 5 jaar ouders, speelsters vanaf MO15 bij het meisjes en vrouwenvoetbal te betrekken.

Als je enthousiast bent of gewoon vind dat je ook een bijdrage behoort te leveren meld je dan aan bij Femke Keizer of Jan de Groot: [email protected]