Pupil van de Week: Niels Rosema

7 oktober 2016 16:45

Volgens ons is het de tweede telg van de familie Rosema die zich een wedstrijd lang ‘Pupil van de Week’ mag noemen. Deze keer is het Niels die zonder meer de score voor St.-Anna zal openen. Dat zal meteen na de aftrap al zijn, is der verwachting.

Niels zit bij de jongste voetballers van de club: de F5. Omdat hij nog niet zolang voetbalt, heeft hij nog geen zijn vaste positie in het veld. Wel vindt Niels het leuk om te keepen.

Peter Kampen is de trainer en Peter leert Niels en zijn medespelers veel bij en dat gaat zeer snel, is ons verteld. Na een aantal grote verliespartijen wist de F5 laatst namelijk voor het eerst een wedstrijd te winnen. De handen van de spelers en leider Dedmer Swart gingen dan ook meteen de lucht in na het laatste fluitsignaal.

Naast vv St.-Anna heeft Niels nog een favoriete club: SC Cambuur. Een favoriete profspeler heeft hij niet, maar bij het eerste elftal van onze club heeft hij dat wel: Sytze-Jorrit Jorritsma.

Wij wensen Niels zondag 9 oktober a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen GAVC.