De presentatiegids wordt zondag 30 oktober a.s. gepresenteerd

22 oktober 2016 9:30

Voor de vierde achtereenvolgende keer brengt onze vereniging een presentatiegids uit. Net als de voorgaande edities is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

Samen met de webredactie heeft de sponsorcommissie ook gezorgd voor de teksten. Mark Terpstra en Jelke de Jager zijn weer bereid gevonden om fraaie foto’s te maken. De coverfoto is door Mark gemaakt.

Voor het eerst is er sprake van een rode draad en dat is dit jaar: vrouwen actief bij onze club. In het kader hiervan is er een interview met Sido Postma (trainer Vrouwen 1) over het plaatselijke vrouwenvoetbal. Verder komen een aantal vrouwelijke vrijwilligers van toen en nu aan het woord. Daarnaast is Margot Bosma geïnterviewd als lid van de activiteitencommissie. Zij heeft het niet alleen over de activiteiten, maar ook over vrouwen bij onze voetbalclub.

Maar er komen ook mannen aan het woord. Een groot vraaggesprek met Geert Scheer bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er interviews met de sponsoren Graanhandel Pars BV en AD Garagebedrijf Kuiken en zn.

Verder zijn er de vaste onderdelen zoals het voorwoord van de voorzitter, adressen, eregalerij en de eeuwige topscorerslijst.

Alle leden, donateurs (mits € 15,00 betaald) en sponsoren ontvangen de presentatiegids. De oud-bezorgers van clubblad ‘De Treffer’ zorgen hiervoor. Alvast hartelijk dank voor het bezorgen.

Het eerste exemplaar wordt op zondag 30 oktober a.s. na de competitiewedstrijd van St.-Anna tegen MKV ‘29 aangeboden aan… jahaaa, dat zullen jullie die middag wel zien…