Pupil van de Week: Jitze Meijer

9 december 2016 9:45

Deze keer is er een ‘Pupil van de week’ die niet alleen op het veld weet te scoren, maar zeker ook daarbuiten: Jitze Meijer. Straks meer over deze zin.

Jitze speelt in de F1 op het middenveld en gaat met sprongen vooruit als voetballer dankzij de training van Mark Toering en tijdens de wedstrijden leert hij veel van de coaching en aanwijzingen van coach/leider Paulus Akkerman.

En deze keer eens niet een pupil die fan is van Barcelona… Nee, Jitze is fan van Real Madrid en natuurlijk van Ronaldo. Zijn favoriete speler van vv St.-Anna was een aantal jaren geleden Gerrit Strikwerda, maar die voetbalt nu bij CVO. Nu is spits Pieter Jan Plat zijn favoriete speler.

Kijk, de keuze voor Gerrit verraadt de roots van Jitze… Zijn vader, maar ook zijn omme Teun hebben altijd voor CVO gevoetbald. Heeft vader Pieter misschien toch enige invloed gehad op de keus van zijn zoon voor Gerrit...?

Nog even terugkomend op de eerste zin van dit stukje: Jitze blijkt een meesterverkoper te zijn, want hij verkocht verreweg de meeste loten in het kader van de ‘Grote Club Actie’. Hij verkocht maar liefst 87 loten. Goede score, Jitze!

Wij wensen Jitze zondag 11 december a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Peize.