Sido Postma nieuwe trainer Zondag 1

15 december 2016 15:45

Het bestuur heeft Sido Postma uit Sneek aangetrokken als de nieuwe trainer van de eerste selectie.

Sido is allesbehalve een onbekende voor de club. Naast zijn functie als assistent-trainer van LSC 1890 is hij ook al vier seizoenen lang als trainer van de Vrouwen 1 van St.-Anna actief. Dit blijft hij trouwens volgend seizoen ook doen.

Dit betekent dat er iets unieks staat te gebeuren. Of dit ook voor Friesland uniek is, laten we in het midden, maar voor onze club is het in ieder geval een noviteit: een trainer die zowel Zondag 1 als Vrouwen 1 van dezelfde club onder zijn hoede heeft. Voor Sido wordt het echter alleen maar makkelijker: in plaats van twee richtingen uit (LSC 1890 Sneek en vv St.-Anna) hoeft hij vanaf volgend seizoen nog maar één richting uit: het Bildtse land.

Met Sido haalt de club een ervaren trainer binnen, want hij is trainer geweest van Drachten, Oldeboorn, Harkema Opeinde, Berlikum, WTOC en Jubbega.

Het bestuur wenst Sido veel succes en plezier toe bij de eerste selectie van onze club.