Zeerobben MO13-1 - St. - Annapar. MO13-1

Meisjes onder 13 zaterdag, MO13-1, 2e klasse 08

12 oktober 2016 18:30

Onbekend

Woensdagavond moesten de meisjes van Sint Anna voetballen tegen Zeerobben (Harlingen). We reden al om half zes vanaf De Waaie naar Harlingen. Toen we er waren kleedden we ons om en gingen naar het veld. Anouk deed deze keer met ons mee. Wij hadden de aftrap. In het begin ging het nog niet zo goed en Zeerobben scoorde al na drie minuten. Dat was jammer maar we hadden nog alle tijd. In de 4de minuut van de wedstrijd had Nynke een goede kans maar deze ging er niet in. Maar in de zesde minuut scoorde Zeerobben alweer. Maar weer aftrappen. In de 10de minuut had Sint Anna weer een goede kans maar weer ging de bal er niet in. In de 14de minuut gaf Jenna een voorzet op Nynke. Zij benutte de bal goed en scoorde. De wedstrijd ging verder maar Zeerobben scoorde alweer in de 20ste minuut. En toen net voor het einde van de eerste helft scoorde Zeerobben alweer. Toen de rust.
Na de rust werd het al wat donkerder. In de tweede helft stond Anouk in het veld. Ze had gelijk in de derde minuut een goede kans. En in de zevende minuut een goede kans voor Nynke maar deze ging mis. In de negende minuut scoorde Anouk de 4-2 en in de elfde minuut de 4-3. Nog een doelpunt en we waren bij. Helaas maakte Zeerobben de 5-3. Toen gebeurde er even tien minuten niet veel. Sint Anna voerde de druk in de slotfase nog even flink op en met succes. Anouk scoorde de 5-4. We dachten nog een en het staat gelijk. En die ene die kwam er door een mooie actie van Anouk. Het was een spannende slotfase, maar we wisten de 5-5 vast te houden!

Zaterdag spelen we om 8:45 thuis tegen Dronrijp. Hopelijk tot dan!

Nynke