St. - Annapar. MO13-1 - Franeker SC MO13-1

29 oktober 2016 11:00

VR1

Onbekend

Dinsdag avond 2 november moesten wij spelen om 18:30 een thuiswedstrijd tegen 1 van de koplopers franeker.

Een sterke tegenstander dit hebben we gemerkt, want de vorige wedstrijd hebben we met een stand van 8-1 verloren.

Dit keer hadden we wat versterking.

Anouk van de D1 hebben we gevraagd mee te doen en zij scoorde dan ook de 1e 2 goals.

Het 3e doelpunt werd gescoord door arielle.

Het 4e doelpunt was van Jenna en vlak daarna gingen wij de rust in met een stand van 4-0.

In de tweede helft maakte nynke het 5e doelpunt.

Gevolgd door een 6e  doelpunt gemaakt door tjarda.

Amber hadden we ook gevraagd voor deze wedstrijd en zij was al gewisseld maar wilde heel erg graag ook nog een doelpunt maken en dit lukte haar ook vlak voor het einde van de wedstrijd.

Marleen hadden we deze wedstrijd op de goal staan en heeft een goede wedstrijd gekeept.

Helaas kon franeker toch tijdens deze wedstrijd nog 1 keer scoren.

Eindstand 7-1 voor St. Annaparochie, niet verwacht maar gelukkig hebben wij de 3 punten gekregen.

Groetjes Kirsten Postma