Minnertsga MO13-1 - St. - Annapar. MO13-1

Meisjes onder 13 zaterdag, MO13-1, 2e klasse 08

5 november 2016 11:30

Onbekend

Een eerste helft met mooi voetbal met veel goals, Nynke van der Kooi heeft met haar 5 doelpunten in de eerste helft het visitekaartje van team St.-Anna al afgegeven. In deze eerste helft heeft het team St.-Anna duidelijk de overhand, er werd goed overgespeeld en bij bal verlies weer snel hersteld. Kortom de meisje konden met een gerust gevoel naar de kleedkamer en een lekker bekertje limonade drinken.

Na de rust was er even een betere tegenstander. Minnertsga begon gretig aan de wedstrijd met als resultaat een tegen doelpunt voor St.-Anna. Gelukkig kwam er snel een antwoord met een mooie voorzet van Nynke op Liza de Jager. Liza was erg blij met haar eerste doelpunt dit seizoen. Nu is stand 6-1 weer 5 doelpunten verschil. Na een solo van Nynke wordt de stand 7-1. Wel kwam Minnerstga met een antwoord en maakten de 7-2. Hierna volgden twee doelpunten voor St.-Anna. Beide solo acties de eerste was van Nynke en tweede effectieve solo acties was van Kirsten Postma stand op dit moment  9-2. Minnertsga kwam  nog één keer met een antwoord stand 9-3. Nu was Jenna Heida aan de beurt met het scoren had ze een beetje pech maar na een mooie actie met de bal op de paal had ze een solo actie met een mooi doelpunt als beloning. Nynke van der Kooi maakte voor St.-Anna het laatste doelpunt met als eindstand 11-3.

Er is mooi als team gespeeld met veel doelpunten en in verhouding weinig tegen doelpunten, tevens een mooie wedstrijd om naar te kijken.

Elsje